Vítej "zajíčku"

09.01.2023

"Zajíčkem" myslím nový rok. Čínský nový rok nastane 22.ledna, rozloučíme se s Tygrem a přivítáme vodního Zajíce. Zajíc je podle čínské mytologie vyvoleným znamením, sám Buddha jej kvůli jeho nezištnosti a dobromyslnosti vyzdvihl na samotný Měsíc. V Číně je zajíc symbolem prosperity, dlouhověkosti, míru, trpělivosti a štěstí. Voda je v čínské astrologii spojována s černou barvou. 

 Vodní element nemá potřebu dravosti a soutěživosti, řada konfliktů by mohla vlivem vodního živlu deeskalovat. To je skvělá zpráva, ale budu myslet sobecky a zajímá mě, jak tento rok bude vypadat pro bystrou a inteligentní krysu...vodní krysu. Je nejcitlivější, mívá tvůrčí schopnosti, může být umělecky nadaná, je také dobrou společnicí. Má velkou intuici, ale také nestálou povahu, není snadné ji "chytit" a založit s ní domov, protože má ráda dobrodružství a změnu.

A světe div se, to jsem JÁ. Čeká mě prý šťastný rok, no hurá, to je moc hezká a pozitivní zpráva. Obzvláště se mi má dařit v lásce, což pro citově založenou račici ke které patřím, je zásadní věc.

Hospodařit s penězi mám rozvážně, pak se můžu dočkat i zlepšení finanční situace. Rozvážně? Upřímně to ani jinak celý život nedělám a už bych za tu zodpovědnost a rozvážnost chtěla i odměnu.

Co se týče kariéry mohu čekat taky příznivé změny nebo posun. Ano, to připouštím, že asi nějaké změny budou nutné, abych měla vnitřní pocit, že to co dělám má smysl a moje úsilí a loajálnost jsou oceňovány, jak by měly. Naivní ? Nemyslím. I já jsem v době, kdy jsem podnikala a zaměstnávala lidi, ocenila jejich práci a chovala se k nim s respektem a úctou. Bohužel to jsou věci, které necítím a velmi postrádám.

A teď to nejdůležitější a tím je zdraví. Bez něj nefunguje vůbec nic. O tom bych mohla napsat pár řádků a na to přijde svůj čas a prostor. Každopádně i já věřím, že na jaře se mé zdraví opět dá do normálu a pak už "jen" myslet víc na sebe. Neřešit zbytečnosti, nestresovat se a dát si dohromady "hlavinku". V překladu to zní péče o duševní zdraví. 

To jsem pár let zanedbávala, protože bylo neustále něco důležitějšího. Pak se chvilku uleví a člověk má pocit, že vlastně vše zvládáte a něco takového nepotřebujete. Velký omyl! Když to shrnu, vypadá to celkem pozitivně a uvědomuji si, že základ je ve mně. Já držím v ruce karty a hlavním hráčem v této hře jsem přece já. 

JÁ, která už musí brát ohledy na sebe, mít pevné postavení a nechat plynout věci, co nezměním. Pokud mi něco bude ve svém životě překážet, půjdu jinou cestou. A to by měl udělat každý, protože v mnoha situacích už jinou šanci nedostaneme...a to je sakra pak úplně v háji!

Tak vítej, vodní Zajíci! 


© 2021 Deník Petronelly. 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky